19 Nisan 2012 Perşembe

Minyatürle tanışma / Introduction to miniatures

Sonunda minyatür dünyasına ilk adımımı atabildim! Aylardır internette dolanıp bulduğum her kapı pencereden içeri bakıyordum. Dün sevgili Aslı Erataç'ın http://www.aslieratac.com/ workshop'una katıldım ve konuşmaktan maketi tamamlayamayan ilk öğrenci sıfatıyla oradan ayrıldım :) Çok keyifli bir gündü ve şimdi canım sürekli birşeyler kesip yapıştırmak istiyor :)
Önce maketi yapacağımız kutunun tavanını, duvarlarını ve yerlerini yaptık, sonra da oturma grubu parçalarından koltuk, kanepe, sehpa ve dergiliği yaptık. Yerleştirme ve yapıştırma işlemi yetişmedi, bir de eklemek istediğim detaylar var, o nedenle bir süre daha işi var. Aslı hanımın çektiği birkaç fotoğrafı ekliyorum yine de, 2 kişilik kanepeyi tamamen kendim yaptım çok mutluyum :) Küçük versiyonu da Aslı hanım bana hediye yaptı :)
Eve dönünce birkaç gün önce artık birşeylere başlamam lazım diyerek birkaç parçasını yaptığım anahtarlığımı hızla yapmaya devam edip, bu akşam da bitirdim. Şermin hanım'a ilk gitmeye başladığımda da böyle olmuştu, bir anda bir sürü şey yapmıştım.
Anahtarlığın fotoğraflarını çekemedim, en kısa sürede inşallah :) Fotoğraflar biraz karanlık, mağlum dünkü fırtına sırasında bütün panjurları kapatmak zorunda kaldık!
Çok teşekkürler Aslı hanım, harika bir gündü!
------------------------------------------------After months and months of blog digging, I finally attended my first miniature workshop yesterday. Really strange, I've read so many tutorials so many times, but I couldn't get started by myself. But one day with Aslı Eratac http://www.aslieratac.com/ , and now I can't stop! I want to try and make soooo many things! Yesterday I made huge progress with the key holder I've been trying to finish and completed it this evening. Photos of that will follow hopefully before weekend ends. By the way, I managed to be the first student that couldn't finish the roombox during the workshop, thanks to my nonstop talking :)
I am proud to say that I've made the big couch all by myself :) It is so much fun, thanks for the great day Aslı!


1 yorum:

Nalan Ünal dedi ki...

ne güzel bir gelişme bu ebru'cum, aman hevesini kaybetme sen kes yapıştır da o güzellikleri biz de görelim.sevgiler yolluyorum sana:)