14 Ocak 2014 Salı

Minyatür Pano

Ablam minyatür bir makyaj masası getirmişti. Bu minyatür mobilyalar ham halde satılıyor, siz istediğiniz renge boyuyorsunuz. Ne zamandır onunla ne yapsam diye düşünüyordum, sonunda fazla kalabalık olmayan bir pano yapmaya karar verdim. Ne zamandır perde yapmayı da denemek istiyordum, ikisini
birleştireyim dedim, ortaya bu pano çıktı. Çantalar ve masanın altındaki takı kutusunu daha önce yapmıştım, kutuyu beyaza boyayıp üzerine minik güller yaptım. 

Çantanın altındaki kutu kağıt ve üst kenarı kurdele. Açılan bir kutu yapmadığım için yapmak kolay oldu.
Duvar kağıdı minyatür için yapılan gerçek bir duvar kağıdı, internetten sipariş etmiştim, görüntüsü çok canlı ve güzel oluyor.
Perde yapmak biraz uğraştırıcı ama zevkliymiş. Perdenin kıvrımları düzgün olsun diye iğnelerle tutturarak kıvrım yapılıp, sonrada iki kat saç spreyi sıkılıyor. Çam ağacı da hazır, üstünü süsledim sadece.Tuvalet masasındaki makyaj malzemeleri cam ve kristal takı boncuklarıyla yapılıyor.







Diğer yaptıklarıma göre çok çabuk bitti, mobilya yaparken sürekli bir yap boz durumu oluyor :) Malzemeleri halen çok iyi tanımıyorum, bir de ölçme olayını hiç sevmediğim için sık sık haydi baştan oluyor. Yapa yapa öğrenirim heralde. Şimdi ne yapsam bir türlü karar veremedim.

Bir ev yapabilir miyim acaba? Böylece her odayı denemiş olurum. Bi cesaret başlasam...

10 yorum:

Yolanda Morán dedi ki...

Es una escena preciosa, me encanta, una maravilla.
Un abrazo.
Yolanda

Unknown dedi ki...

This box is so cute and feminine!!! I love it!

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Cinderella Moments dedi ki...

Marvelous!! Everything is adorable. You HAVE to make a dollhouse. It will be so beautiful! You have such a terrific style.
hugs♥,
Caroline

Nalan Göksu dedi ki...

Perdeye ve duvar kağıdına bayıldım. Çok güzel olmuş , ellerine sağlık:)

Unknown dedi ki...

Çok beğendim. Ev de yap , onu da güzel yaparsın sen :-)

LalaB dedi ki...

Çok güzel olmuş gerçekten, tebrikler. Dekorları yerleştirdiğiniz platformu, sanıyorum kutu, nasıl temin ettiniz acaba? Özel bir kutu mu yoksa siz normal bir kutuyu bu şekilde mi değerlendirdiniz?

Zeynep dedi ki...

Harika olmuş.Elinize sağlık.