9 Mayıs 2012 Çarşamba

Hoşgeldin bahar kapı süsü / Welcoming spring wreath

İstanbul'da uzun bir bahar oldu bu sene. Kış o kadar uzun sürdü ki gri bir hava gördüğüm anda moralim sıfıra iniyor ama yine de paltolar, çizmeler hepsini kaldırdık ya ona da şükür. Bu yıl ilk defa terasta masamıza kendi topladığım leylakları yerleştirdim, ne kadar büyük bir keyifmiş :) Bizim ailenin küçükleri bahçe keyfi fırsatını kaçırmıyorlar:)
It has been quite a long winter for us in Istanbul, I am soo happy that we are having a nice long spring. This year for the first time, I have picked lilacs from my garden and the little ones are enjoying the nice weather.


Bu bahar eve yeni bir neşe de geldi, küçük Mia! Ormanda Chiwawa'lar için bin kaplan gücünde derlermiş, kesinlikle doğru :) Baksanıza duruştaki heybete!
We also have a new joy in the family, the ever brave Chiwawa, she is a beauty and she knows it :)

Bende acayip bir kapı süsü merakı var ama kendi kapıma hiç yapmamıştım. Sonunda oldukça basit bir kapı süsü yaptım, bahar için. İlk adımı attım ya bundan sonra bol bol kapı süsü değişikliği yaparım artık. Yapımını da çok kısa fotoğrafladım, biraz fazla basit oldu, belki ilk fikirdeki gibi top olsa daha hoş olabilir, neyse dediğim gibi düzeltmeler yaparım sonra nasılsa :)

Kısaca anlatırsam  şekilli delgeçlerle renkli fon kartonlarından çiçekler yaptım. Strafor çelengi sedefli krapon kağıdı ile kapladım. Sonra çiçekleri aralık kalmayacak şekilde iğnelemeye başladım. Ben iki renk ve şekil çiçeği üstüste koydum ama isediğiniz şekilde yapabilirsiniz. Bir noktada iğnelerim bitti, ben de uhuyla yapıştırmaya devam ettim. Arka yüzünü kapıya takacağım için yapmadım. Çiçeklerin bir kısmının yapraklarını kaldırdım, sonuçta ortaya bu çıktı. Oldukça basit ve hızlı oldu. Umarım herkes keyifli bir bahar geçiriyordur :)


I adore wreaths, but never have made one myself before. I saw this beautiful idea on pinterest http://pinterest.com/pin/26317979042738765/  and decided to try it on a wreath. Very beginner work I know, but since now I have taken the first step, I believe I can quickly improve :) Really I need to decrease the time I spend learning by looking and go a bit faster to learning by doing, I AM SLOW!
I tried to photograph what I have done, but also there is a tutorial on the link. I hope you are also enjoying beautiful spring!

1 yorum:

The Polka Dot Closet dedi ki...

I love lilacs, I live in the south US and we only have them in the North. Your new puppy is adorable.

Carol